Klantenservice Bezorging
Bezorging
Hieronder vindt u de meest gezochte onderwerpen over de bezorging van een abonnement. Klik op de gele knop hieronder om uw (bezorg)adres (tijdelijk) te wijzigen, een pauzering door te geven of een bezorgklacht in te dienen.
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? PostNL bezorgt onze tijdschriften verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen dan kan je de bezorgklacht hier doorgeven (mits je abonnement gekoppeld is aan je account) of je neemt contact op met onze klantenservice, zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen kun je dit doorgeven.
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.